Linkin Park @ Bucuresti

In colectia trupelor pe care le-am asteptat ani de zile pentru a le vedea live i-am adaugat si pe cei de la Linkin Park. Am inceput sa-i ascult cum au aparut, undeva prin clasa a 9-a (deci prin 2000 – acum 12 ani!!! wow!!!) pentru ca pe vremea aia erau una din putinele trupe de rock difuzate in timpul zilei la TV. Imi calmam nervii pe muzica lor si scoteam din mine toata energia negativa (cealalta metoda de calmare era alergatul a 3-4 ture de stadion). Norocul meu era ca parintii mei erau obisnuiti cu muzica de genul acesta dar vecinii probabil bodoganeau atunci cand dadeam cat se poate de tare TVul ca sa-i ascult. Ce m-a prins pe mine mai intai de la ei a fost “Crawling” dar capacul a fost pus de “Papercut”. Mi-a placut foarte mult si “In the End” dar a fost difuzata atat de des incat la un moment dat ma plictisisem. Am gasit albumul lor “Hybrid Theory” pe CD si l-am ascultat in nestire si chiar si acum pot sa spun ca este un all time favorite.

Concertul nu l-am asteptat cu nerabdare ci doar cu o enorma curiozitate. Stiam ca ei suna bine live, speram sa mi se confirma asta. Partea faina a fost ca scena a fost amplasata chiar sub geamul de la birou… nice sound check… asa ca am coborat inainte de Zdob si Zdub. Despre acesti baieti ce pot sa spun? Sunt foarte tari, vorbareti, talentati, canta bine si-i revad mereu cu placere. Nu pot sa spun ca i-am asteptat pe LP cu fluturi in stomac, au inceput sa cante si eu am inceput analiza: voce OK, orchestratie OK dar de ce se aude asa de incet? Cam jumatate de concert cred ca a fost sonorul undeva la jumatatea nivelului care mi-ar fi convenit. Undeva pe parcurs si-au revenit si au dat mai tare dar daca ar fi fost dupa mine cred ca as fi dat sunetul atat de tare incat sa rasune tot Bucurestiul. Chester Bennington are o voce super si niste plamani foarte puternici, m-a impresionat si mi-a placut. Si mi-a placut ca au cantat multe piese de pe “Hybrid Theory”, ca au trecut prin toata discografia lor si ca au cantat si piese noi. Setlistul a fost urmatorul: “Faint”, “Papercut”, “With You”, “Given Out”, “Blackout”, “Somewhere I Belong”, “A Place for My Head”, “New Divide”, “Lies Greed Misery”, “Points of Authority”, “Waiting for the End”, “Breaking the Habit”, medley “Leave Out All the Rest” / “Shadow Of The Day” / “Iridescent” (pe primele doua as fi vrut sa le ascult integral), “The Catalyst”, “What I’ve Done”, “One Step Closer”, “Burn it Down”, “In the End”, “Numb” si “Bleed it Out”. Un setlist destul de mare ca numar de cantece dar nu si ca timp pentru ca melodiile lor sunt destul de scurte. Fara “Crawling” din pacate dar nu a mai contat. Personal fave: “Numb”.  Mi-as fi dorit sa cante mai mult. Si poate sa comunice mai mult cu noi, ei au venit, au cantat si au plecat… cred ca am fi meritat mai multe cuvinte din partea lor pe de-o parte, pe de cealalta ei sunt cantareti, asta trebuie sa faca…dar ar fi mers si un pic de entertainment performance etc. Singurul incident a fost dat de faptul ca s-a defectat orga la “New Divide” dar baietii s-au miscat destul de repede si au inlocuit-o pe parcursul  “A Place for My Head” iar “New Divide” a fost reluat.

Daca ar fi sa mai vina pe la noi sau sa am ocazia sa-i mai vad prin alta parte cu siguranta as merge la concertul lor cu foarte mare placere. Cred ca a meritat sa-i astept atat.

About Diana

Rock concerts & tennis.
This entry was posted in Music Stuff, Romanian. Bookmark the permalink.

One Response to Linkin Park @ Bucuresti

  1. Pingback: The Voice of a Generation | Befalling

Leave a Reply

